Menu
 

1. BESTELLEN

1.1 Moet ik een account aanmaken om te kunnen bestellen?

Nee, dat is niet verplicht. Je kan bij ons ook altijd bestellen en betalen als gastgebruiker.

Maar, het is wel hándiger om een account aan te maken. Zo hoef je bij een volgende bestelling niet alle gegevens opnieuw in te vullen, of je kan eerst lekker shoppen en daarna je account aanmaken (dus voordat je uitcheckt en afrekent).

1.2 Hoe maak ik een account aan?

Klik op het account icoon, ga naar aanmelden en vul je persoonlijke gegevens in.

1.3 Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

We accepteren betalingen via Paypal, iDEAL en creditcard.

1.4 Is het mogelijk mijn bestelling te wijzigen of te annuleren?

Als een bestelling eenmaal is geplaatst kan het op dezelfde dag voor 16:00 nog gewijzigd/geannuleerd worden door te mailen naar info@www.engagedwear.nl. Zorg er alsjeblieft wel voor dat je dubbel checkt of de bestelling goed in je winkelmandje staat voor je gaat betalen.  Shirts/sweaters met persoonlijke naam/datum kunnen helaas niet gewijzigd of geannuleerd worden.

1.5 Ik heb een kortingscode. Hoe kan ik die verzilveren?

Ga naar je winkelmandje, klik op betalen en vul de kortingscode in het juiste veld in. Klik op 'kortingscode toepassen'.

1.6 Hoe weet ik of mijn bestelling bij Engaged Wear ontvangen is?

Na het plaatsen van je bestelling ontvang je een bevestigingsmail. Houd er wel rekening mee dat bestellingen pas afgehandeld kunnen worden nadat er is betaald en het bedrag op onze rekening is bijgeschreven. Daarnaast kun je ook de status van je bestelling nog checken in "mijn account" als je een geregistreerde klant bent.

2. VERZENDING

2.1 Hoe lang duurt het voor ik mijn bestelling ontvang?

Standaard shirts & sweaters voor 15:00 besteld, de volgende werkdag in huis. Gepersonaliseerde (naam of datum) producten nemen circa 2-3 werkdagen in beslag voordat het pakketje bij jou thuis arriveert. Het kan natuurlijk gebeuren dat een artikel niet op voorraad is en dus ook de verzending langer duurt. Dit wordt uiteraard altijd met jou gecommuniceerd zodat je zelf een overweging kan maken om de bestelling door te laten gaan of te annuleren. We hebben zelf een hekel aan wachten, dus we doen er alles aan om snel te leveren.

2.3 Hoe kan ik mijn artikelen retourneren?

Engaged Wear doet er alles aan om de producten zo duidelijk mogelijk te beschrijven op de site. Als je om wat voor reden dan ook toch niet geheel tevreden bent met het product, dan kan je dit gewoon retourneren. Shirts/sweaters met persoonlijke naam/datum kunnen helaas niet worden teruggestuurd. De voorwaarden voor retournering staan in "Ruilen & Retourneren" onderaan de homepage.

2.4 Wat zijn de verzendkosten?

Je betaalt voor bestellingen binnen Nederland slechts €2,95 per bestelling.

2.5 Kan ik het afleveradres nog aanpassen na mijn bestelling?

Als je zorgt dat je op dezelfde dag nog aan ons doorgeeft via onze info@www.engagedwear.nl is het nog te wijzigen. Aangezien bestellingen de volgende dag de deur uitgaan is het daarna helaas niet meer mogelijk. Controleer dus altijd goed of je de juiste gegevens hebt ingevuld.

2.6 Ik heb een beschadigd of verkeerd artikel ontvangen, wat nu?

Het is natuurlijk erg vervelend als je een beschadigd of verkeerd product ontvangen hebt. Neem contact met ons op via info@www.engagedwear.nl met een foto van de beschadiging. Dan pakken we het zo snel mogelijk op.

2.7 Ik heb mijn pakketje niet ontvangen, wat moet ik doen?

Laat het ons weten via info@www.engagedwear.nl als je pakketje na 7 werkdagen nog niet bij jou gearriveerd is. Dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op.